zaterdag 30 mei 2020

Bramenbladthee voor ontbijt

Weer een zomerse dag met temperaturen boven de 30 graden. Wat is het heerlijk als de zon schijnt maar dat gebeurt in Nederland ook veel, begrijp ik. Zelfs te droog, dat is het hier niet. Donderdag en vrijdag wordt weer regen verwacht.
Vandaag mijn eerste echte vastendag. Normaal gesproken heb ik geen hongergevoel maar nu wel. Het is ook gek om wel ontbijt te maken voor Ad en zelf een kopje bramenbladthee te drinken. Ik hoop dat dit snel over gaat want als ik dit wiebelige gevoel4 dagen houd dan zal het erg zwaar zijn. Een flinke slok water genomen, dat geeft weer een wat voller gevoel.
Op de radio Julien Clerc, daar was ik vroeger dol op. Die komt me wat moed inzingen denk ik.

Gisteren een hele grote slang gezien bij de druiven. Je moet goed kijken op de foto, anders zie je hem niet. Hij was heel licht van onderen maar onmiskenbaar een couleuvre, dus ongevaarlijk.

We gaan heel bijtijds naar bed (half 11) want 's morgens wordt het steeds vroeger licht en op een gegeven moment branden we ons bed uit op het balkon. Maar het blijft heerlijk om daar te slapen. Afgelopen nacht zat er een kerkuiltje op het dak van de schuur, net naast ons bed. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laatste bericht

Het plan is om komende vrijdag te vertrekken naar de Dordogne en dan is er een eind gekomen aan ons 7 maanden durende verblijf hier. We kunn...