zondag 31 mei 2020

Pinksteren

Pinksteren (de meisjesnaam van mijn moeder) en tweede vastendag, het begint te wennen maar als Ad lekker zijn kopje koffie drinkt heb ik toch de neiging om ook een slokje te nemen. Bramenthee, water en een fles tomatensap is wat minimaal. Maar ik heb er geen problemen mee om te koken en niets te proeven van het resultaat. Na vandaag nog twee dagen te gaan plus twee dagen opbouwen. Moet lukken. Gistermiddag kwam mijn energie weer een beetje terug en hebben we de auto gewassen. Die was zo smerig dat hij grijs leek ipv zwart.
Vanmorgen kwamen er fietsers door het bos. Het is weer wennen dat het bos niet meer alleen van ons is. Zeker als de campings aan de Lot open gaan zal het drukker worden met wandelaars. We verheugen ons op ons eerste dineetje op een terras. De drie restaurants in het dorp hebben overleg hoe ze het gaan doen, wel goed dat ze elkaar niet beconcurreren. Ik denk dat we kiezen voor het restaurant aan de Lot waar we lekker buiten kunnen zitten en alleen biologische spullen worden geserveerd. Heerlijk om aan eten te denken als je aan het vasten bent.
Verder heb ik niet zo veel te missen (kortig noemt Ad het). Blijf alert en voorzichtig al lijkt alles langzaam maar zeker weer normaler te worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laatste bericht

Het plan is om komende vrijdag te vertrekken naar de Dordogne en dan is er een eind gekomen aan ons 7 maanden durende verblijf hier. We kunn...