donderdag 18 juni 2020

Spullen uit Nederland

We zijn in het voorjaar naar Frankrijk vertrokken met het idee dat we na vijf weken weer terug zouden gaan. Dus geen zomerkleren, wel dikke jassen en truien en nauwelijks schoenen. Want in Frankrijk staan wandelschoenen en voor sandalen is het nog te koud. Nu is het bijna zomer met van tijd tot tijd zomerse temperaturen. De oude slippers die ik nog in Frankrijk had worden dagelijks gebruikt maar zijn echt versleten (het zijn ook nog 2 verschillende). Kortom, eigenlijk zouden we zomerkleren willen hebben en gelukkig is Nicola vandaag bezig geweest met een tas vol spullen die meegaan naar Frankrijk volgende week. Eindelijk weer fatsoenlijke slippers, broeken, blousen, Paradotax en glucosamine, die had ik ook maar voor 5 weken meegenomen. Nou ja, fatsoenlijke kleren. Nicola stelde lachend voor om wat nieuwe broeken en zo te gaan kopen want het was allemaal wel erg oud. Gek dat je dat niets kan schelen, als het maar niet kapot is. Ik heb ergens in Nederland nog een tas met zomerkleren staan maar weet niet meer waar.En eigenlijkweet ikook niet meer wat er allemaal in zit en of het nog past. 
Eigenlijk zou ik ook een nieuwe Ipad moeten hebben maar daar wachten we maar mee tot we weer terug zijn. Die van mij wordt behoorlijk heet en de accu is snel leeg.
Ik ben begonnen met het herschrijven van mijn blog als boek. Dat vereist behoorlijk wat aanpassingen maar ik ga het toch proberen. De titel wordt: Een verhaal in 40 afleveringen.
Behalve mijn blog en de corona verhalen komt er in iedere aflevering een stukje over het dak. Dit is de laatste foto van het eindresultaat.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laatste bericht

Het plan is om komende vrijdag te vertrekken naar de Dordogne en dan is er een eind gekomen aan ons 7 maanden durende verblijf hier. We kunn...